معرفی بهترین جراح بینی و لیفت صورت در تهران

مرکز زیبایی آقای دکتر رضا جودی

بینی در مرکز صورت قرار دارد و این دلیل مهمی بر جراحی بینی است چرا که حتی مشکلات کوچکی از جمله بزرگ یا کوچک بودن سوراخ بینی، داشتن پل و قوز بینی و نقص های جزئی از این قبیل برای افراد به شدت مهم و بزرگ به نظر میاد. همچنین پوست صورت به تدریج با افزایش سن یا در اثر عوامل محیطی مختلف یا سبک زندگی نادرست شل شده و چربی‌ های زیرپوستی خود را از دست می ‌دهد. یکی از روش‌های درمانی، لیفت صورت است که با استفاده از انواع روش‌ های آن می‌توان پوست را بالا کشید و حالت چهره را حفظ کرد. در مرکز زیبایی آقای دکتر رضا جودی خدمات مختلفی از جمله رینوپلاستی یا جراحی بینی، لیفت صورت، عمل بلفاروپلاستی پلک، جراحی فک و خدمات جوان سازی از جمله بوتاکس، فیلر و مزوتراپی قابل ارائه به شما عزیزان می باشد.

دکتر جودی بهترین جراح بینی و لیفت صورت

دکتر جودی بهترین جراح بینی و لیفت صورت

رینوپلاستی

عمل جراحی بینی یکی از پنج عمل جراحی پلاستیک است که بیشتر از بقیه عمل ها بر روی افراد متقاضی انجام می شود. در طول درمان، بهترین جراح بینی در تهران وضعیت غضروف و استخوان بینی را اصلاح می کند تا به این ترتیب ظاهر مورد نظر بیمار را ایجاد نماید. برای زنان و مردانی که از اندازه و ظاهر بینی خود ناراضی هستند، عمل جراحی رینوپلاستی می تواند یک روش بی خطر، موثر و آزمون شده در طول زمان برای رفع مشکلات ظاهری باشد. هنگامی که این عمل جراحی توسط یک جراح با تجربه انجام می شود، نتایج آن می تواند منجر به بهبود توازن اجزای صورت و کمک به بیماران برای بازیابی اعتماد به نفس باشد. عمل جراحی رینوپلاستی همچنین می تواند برای اصلاح اشکالات ساختاری مانند بینی عقابی همچون مشکلات تنفسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مراحل جراحی بینی (رینوپلاستی)

بی هوشی یا بی حسی موضعی

بسته به میزان پیچیدگی عمل و نظر جراح، بی‌حسی موضعی از طریق تزریق دارو به بینی و یا بی هوشی عمومی از طریق استنشاق و یا تزریق وریدی، استفاده می‌شود.

نوع عمل و برش بینی

عمل جراحی زیبایی بینی با توجه به آناتومی بینی فرد و تغییراتی که باید اعمال شود، طبق نظر پزشک معالج به روش های مختلفی انجام می شود که توضیحاتی در مورد آن ها ارائه خواهد شد.

تغییر شکل ساختار بینی

گاهی در روند عمل جراحی زیبایی بینی حتی برای بینی‌های بزرگ احتمال دارد که جراح، به غضروف اضافه برای پیوند به بینی، نیاز پیدا کند. این غضروف از جداره‌ی وسط بینی، در صورت نیاز از غضروف گوش و حتی از غضروف دنده های قفسه سینه برداشته می ‌شود.

اصلاح فرم بینی

اگر بینی دچار انحراف باشد (اصطلاحا تیغه ‌ی بینی کج باشد)؛ عمل بینی انحرافی انجام شده و در طول عمل، این انحراف اصلاح شده و عیوب فرم بینی برطرف می ‌شود. این تغییر می تواند باعث بهبود وضعیت تنفس فرد نیز بشود.

اتمام عمل و بستن برش ایجادشده

بعد از تبدیل شدن ساختار و فرم بینی به شکل مورد نظر، پوست و پوشش روی بینی برگردانده می ‌شود و متناسب با نوع برش صورت گرفته بخیه زده می شود.

مراقبت بعد از عمل و مشاهده‌ نتایج

بنابر توصیه‌ پزشک پس از عمل آتلی بر روی بینی قرار می‌گیرد و بینی پانسمان می ‌شود. نوع و مقدار این پانسمان بستگی به شیوه‌ی عمل و صلاح دید جراح دارد.

نمونه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی

نمونه جراحی بینی

اشکال مختلف جراحی بینی

۱. رینوپلاستی اولیه

این نوع از جراحی جهت رفع مشکلات ظاهری و یا دفورمیتی های ایجاد شده در ساختار بینی انجام می شود که به دو روش باز و بسته توسط بهترین جراح بینی در تهران قابل انجام است.

۲. رینوپلاستی ترمیمی

این نوع از جراحی های بینی به منظور برطرف سازی معایب اصلاح نشده در رینوپلاستی اولیه، تغییر مجدد فرم بینی و صدمات وارد شده به نخستین عمل بینی انجام می شود. از این رو تا حدودی برای جراح چالش بر انگیز بوده و از حساسیت بالاتری برخوردار است..

۳. سپتورینوپلاستی

این نوع از رینوپلاستی عموما به منظور بهبود مشکلات تنفسی انجام می شود. اغلب افرادی که از انحراف بینی رنج می برند، برای انجام سپتورینوپلاستی اقدام می کنند. در این حالت جراح با قرار دادن سپتوم بینی در محل مناسب و رفع بر آمدگی های پل بینی انسداد های موجود در مسیر عبور هوا را رفع می کند؛ در نتیجه این اصلاحات، عمل تنفس آسان تر می شود.

روش های عمل جراحی بینی (رینوپلاستی)

جراحی بینی به روش بسته

در جراحی بینی به روش بسته همه برش های لازم در داخل بینی زده می شود و پوست خیلی محدودی از ساختمان غضروفی – استخوانی جدا شده و توسط ابزار به خصوصی بالا نگه داشته می شود تا جراح بتواند کار خود را انجام دهد. از این رو دید دو چشمی پزشک در روش بسته نسبت به روش باز محدود خواهد بود.

جراحی بینی به روش باز

در جراحی بینی به روش باز، یک برش در تیغه کلوملا ایجاد می شود و پس از آن جراح پوست را از ساختمان زیرین جدا می کند و به سادگی به تمام آناتومی و ایرادات بینی اشراف خواهد داشت و برای دسترسی به سر بینی نیز امکان بهتری فراهم است.

اصلاح ناقرینگی، جای­ گذاری و ثابت کردن پیوند های غضروفی در این روش بهتر انجام می شود. انجام عمل جراحی ثانویه بینی (ترمیمی)، فقط با روش عمل بینی باز امکان پذیر است.

رینوپلاستی ترمیمی یا ثانویه چیست؟

عمل ترمیم بینی نوعی جراحی اصلاحی بینی است که هم با هدف درمان و هم زیبایی قابل انجام است.

هدف درمانی: گاهی برخی از افراد به دلیل آسیب دیدن بخشی از بافت بینی، مانند سوختگی، به پزشک مراجعه می کنند تا به اصلاح و بازسازی بافت بینی بپردازد. این نوع عمل ترمیم درمانی بینی است.

هدف زیبایی: گاهی فرد یک بار عمل بینی را انجام داده است اما به دلایل مختلف از نتیجه آن راضی نیست و مجدداً تصمیم به عمل می گیرد. این جراحی که به نامرتوش بینی و عمل ثانویه بینی هم شناخته می شود کمک می کند تا بیمار به هدف خود برای داشتن بینی بدون نقص برسد.

چگونگی لیفت صورت

چهره و صورت از مهم‌ ترین فاکتورهای زیبایی در هر فرد است که این فاکتور مهم یکی از آسیب ‌پذیر ترین بخش‌ها نیز می باشد. افزایش سن، استرس، تغذیه نامناسب و قرار گرفتن در معرض آلودگی‌های مختلف و نور خورشد بیش از هر چیز بر روی این قسمت تاثیر خواهد گذاشت و ممکن است موجب از دست رفتن طراوت و زیبایی آن بشود.

نمونه جراحی لیفت صورت توسط بهترین جراح لیفت صورت

نمونه جراحی لیفت صورت

چین و چروک‌ های ایجاد شده و افتادگی ‌های پوست یا ایجاد غبغب می ‌تواند تاثیر زیادی در کاهش اعتماد به نفس افراد داشته باشد. اما روش‌های مختلفی برای جوان‌تر و زیباتر شدن پوست صورت و چهره وجود دارد. یکی از این روش‌ها لیفت صورت توسط بهترین جراح لیفت صورت در تهران است که با استفاده از انواع روش‌ های آن می‌توان پوست را بالا کشید و حالت چهره را حفظ کرد.

چکیده

عمل جراحی بینی یکی از پنج عمل جراحی پلاستیک است که بیشتر از بقیه عمل ها بر روی افراد متقاضی انجام می شود. در طول درمان، بهترین جراح بینی در تهران وضعیت غضروف و استخوان بینی را اصلاح می کند تا به این ترتیب ظاهر مورد نظر بیمار را ایجاد نماید.جناب آقای دکتر رضا جودی جراح زیبایی صورت و بینی دارای بورد تخصصی جراحی فک و صورت جهت رزو نوبت، مشاوره، اطلاع از هزینه ها و دیگر موارد می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا در واتساپ، با ما در ارتباط باشید.


 

شماره واتساپ: ۰۹۹۹۹۷۲۰۰۷۲

آدرس: تهران – زعفرانیه – سه راه آصف (ابتدای خیابان سیمین) برج امین

آدرس سایت جهت مشاهده نمونه جراحی زیبایی: Dr-judi.com

اینستاگرام: Dr.judi

­­­­­­­­­­­­­­­_____________________________________________________

منبع:

https://www.ninisite.com/article/15053/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C

Leave Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *